0
купувач; продавач; посредник; пазаруване с ваучери; интернет; счетоводно отчитане; признаване на приходи; начисляване на ДДС
Настоящият материал си поставя за задача да даде нагледен пример за това как участниците в колективното пазаруване с ваучери от интернет страници следва да организират текущата си счетоводна отчетност с цел да спазят, от една страна, изискванията на счетоводното законодателство, а от друга страна, да се съобразят с особеностите на материалния данъчен закон в лицето на Закона за данък върху добавената стойност. В статията приемаме, че и тримата участници в схемата за колективно пазаруване в интернет посредством плащане с ваучери са предприятия – данъчно задължени лица. В този смисъл сме се опитали да даден насоки за коректните счетоводни записвания, които всяко едно предприятие следва да направи в зависимост от съответния етап на осъществяване на сделките и стопанските събития.
Свали като (0,45 MB)